نام مدرسهٔ انرژی اتمی سال‌ها است که با کیفیت در آموزش گره خورده است. به ویژه نتایجِ قابلِ توجه دانش‌آموزان این مدرسه در المپیادها و کنکور باعث شده است خانواده‌هایی که پیگیر موفقیت تحصیلی فرزندانشان هستند، ثبت‌نام در این مدرسه را در اولویتِ مسیر تحصیلی دختر یا پسر خود قرار دهند. مدارسِ انرژی اتمی در شهرهای مختلف و در همهٔ پایه‌های تحصیلی فعال هستند. دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در این مدارس باید در آزمون ورودی شرکت کنند.

از سال ۱۴۰۲ این آزمون‌های ورودی به شکل متمرکز و توسط موسسهٔ آموزشی و فرهنگی صنعت هسته‌ای کشور برگزار می‌شوند. آزمون ورودی به پایهٔ هفتم (ششم به هفتم) در این مجموعه مدارس به شکل استعدادسنجی ریاضی برگزار می‌شود و از دروس دیگر سؤالی در این آزمون پرسیده نمی‌شود. مبنای سؤالات این آزمون سنجش مهارت‌های ریاضی دانش‌آموزان است، و این مهارت فقط در فرایند تمرین و حل مسئله‌های خوب و ارزشمند ریاضی تقویت می‌شود. طراحان پرسش‌های این آزمون‌های ورودی، اعتقادی به سنجش هوش دانش‌آموزان ندارند. این رویکرد برای انستیتو ریاضیات سیستان موضوع قابل توجهی است که باعث شده است انستیتو روی آزمون‌های ورودی این مدارس تمرکز ویژه‌ای داشته باشد.

در آزمون ورودی سال ۱۴۰۲ بیش از ۸۰ درصد از کسانی که از کلاس‌ها و کتاب‌های انستیتو استفاده کرده بودند، موفق به قبولی در این آزمون شدند. همچنین از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دبستان انرژی اتمی تهران برای دانش‌آموزان خود، کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی به نام «باشگاه ریاضی انرژی» برگزار می‌کند؛ و مسئول طراحی و اجرای این کلاس‌ها؛ آرش فرحی مقدم، مؤلف کتاب ریاضی ششم انستیتو ریاضیات سیستان است. 

برای قبولی در این آزمون هیچ راهی به جز تقویت مهارت‌های حل مسئلهٔ ریاضی وجود ندارد و تمرکز اصلی ما در انستیتو هم روی همین موضوع است. بدون تردید کتاب‌ تعاملی ریاضی ششم (کاتِ۶) بهترین منبعی است که در این زمینه آماده شده است. در این کتاب، پرسش‌های آزمون‌های سال‌های گذشتهٔ این مدرسه در کنار هزاران مسئلهٔ مشابه دیگر، با راهنمایی‌های مرحله‌به‌مرحله و در قالبی تعاملی، در اختیار علاقه‌مندان به شرکت در آزمون‌های این مدارس قرار دارد.  این کتاب برای آمادگی در هر دو مرحلهٔ اول (چندگزینه‌ای) و دوم (تشریحی) این آزمون مناسب است. 

در جدولِ زیر می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد نسخه‌های مختلف این کتاب ببینید.

کات ۶ - مناسبِ پایه‌های ۵ و ۶ - مدت دسترسی ۳۶۵ روز
        نسخه        توضیحات قیمت  جزئیات و لینکِ خرید
پایه

                                                               

آموزش متنی و تصویری     

۵۰۰۰ مسئله

راهنماییِ مسئله

۱۷۳ هزار تومان

          ۸۹ هزار تومان          


کامل


آموزش متنی و تصویری

۵۰۰۰ مسئله

راهنماییِ مسئله

راهِ‌حلِ تشریحی

نسخهٔ منتخب

۳۷۵ هزار تومان

۲۷۹ هزار تومان

تماس بگیرید

۰۹۱۰۲۲۴۱۴۹۷

ویژه


آمورش متنی و تصویری

۵۰۰۰ مسئله

راهنماییِ مسئله

راهِ‌حلِ تشریحی

تصحیحِ نوشته‌های کاربر

ظرفیتِ محدود

۸۹۹ هزار تومان

تماس بگیرید

۰۹۱۰۲۲۴۱۴۹۷

* هنگامِ انتقال به درگاهِ پرداخت، به تمامِ قیمت‌ها، ۹ درصد مالیات بر ارزشِ افزوده، اضافه می‌شود.

نسخهٔ رایگان اطلاعاتِ بیشتر



  • علاوه بر این کتاب، شما می‌توانید برای آمادگی بیشتر و آشنا شدن با فضای این آزمون، در آزمون‌های آزمایشی که انستیتو ریاصیات سیستان به شکل آنلاین برگزار می کند نیز شرکت کنید. ما در حال حاضر تنها مؤسسه در کشور هستیم که چنین شبیه‌سازی را برگزار می‌کند. برای کسبِ اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این آزمون‌های آزمایشی، روی دکمهٔ زیر بزنید. 

آزمون‌های آزمایشی



  • برای شرکت در یک آزمونِ تعیین سطح نیز می‌توانید روی دکمهٔ زیر بزنید. این تعیین سطح، رایگان و برای همه آزاد است.
تعیینِ سطحِ رایگان



  • برای ثبتِ‌نام در کلاس‌های آمادگی برای آزمون ورودیِ انرژی اتمی نیز روی دکمهٔ کلاسِ آمادگیِ آزمون بزنید.
کلاسِ آمادگیِ آزمون



  • در کتابچهٔ اردو زدن در ریاضیات، مسئله‌هایی می‌بینید که در این آزمون‌ها مطرح می‌شوند و با شیوهٔ حل آن‌ها آشنا می‌شوید. این کتابچه رایگان است
اردو زدن در ریاضیات



  • همچنین برای آشناییِ بیشتر با مدارس انرژی اتمی و جزئیاتِ ثبتِ‌نام در این مدارس، روی دکمهٔ زیر بزنید.
آشناییِ بیشتر با مدارسِ انرژی اتمی



  • در ویدئوی زیر نیز، نمونه‌ای از یک پرسش که در این آزمون‌ها طرح می‌شود در دسترس قرار دارد.
ویدئوی نمونه سؤال آزمون ورودی