آزمون‌های آزمایشی (شبیه‌سازهای) انستیتو ریاضیات سیستان برای آمادگی در آزمون‌های ورودیِ مدارس دوره‌دوم انرژی‌اتمی و سایر مدارس خاص در دو مرحله برگزار می‌شوند. 

  • این آزمون‌های آزمایشی برای تمام واحدهای مدارس انرژی‌اتمی مناسب‌اند، زیرا از سال ۱۴۰۲ آزمون‌های ورودیِ این مدارس به صورت یک‌پارچه برگزار می‌شوند. فرقی نمی‌کند شما در کاشان باشید یا تهران، در واحد دختران باشید یا پسران، بخواهید در آزمونِ رشتهٔ تجربی شرکت کنید یا آزمونِ رشتهٔ ریاضی-فیزیک، این شبیه‌سازها شما را برای آزمون آماده خواهند کرد. 
  • آزمون‌های ورودیِ مدارسِ انرژی‌اتمی معمولاً در دو مرحلهٔ چندگزینه‌ای و تشریحی (پس از قبولی در مرحلهٔ اول) برگزار می‌شوند. آزمون‌های این شبیه‌ساز فقط به شکل چندگزینه‌ای برگزار می‌شوند.
  • می‌توانید فقط در یکی از آزمون‌ها یا در هر دو شرکت کنید. 
  • محتوای این شبیه‌سازها دقیقاً منطبق بر آزمون‌های سال‌های گذشته است و می‌تواند شما را برای آزمون‌ِ ورودی آماده کند. پرسش‌های این آزمون‌های آزمایشی بر اساس شناخت ما از آزمون‌های ورودی انرژی‌اتمی تألیف شده‌اند. طراحانِ آزمون‌های شبیه‌سازِ سیستان همگی از مدرسین و طراحان و مصححین آزمون‌های انرژی اتمی‌اند. 
  • جلسات تحلیل آزمون، یک یا دو روز بعد از برگزاریِ شبیه‌ساز به شکل مجازی برگزار می‌شوند و لینکِ برگزاری هر جلسه در همین پلتفرم برای دانش‌آموزان ارسال خواهد شد. 
  • سؤالاتِ این شبیه‌ساز فقط سؤالاتِ درس ریاضی‌اند.

زمان‌بندیِ شبیه‌سازها

شماره تاریخِ آزمون  زمانِ تحلیل آزمون هزینه نوع آزمون
۱ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵۷ هزار تومان  چندگزینه‌ای
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵۷ هزار تومان  چندگزینه‌ای

* هنگام انتقال به درگاه، به هزینه‌های بالا، ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

  • برای ثبت‌نام در شبیه‌سازها تماس بگیرید.
                                                      

- برای شرکت در یک آزمونِ تعیین سطح نیز می‌توانید روی دکمهٔ زیر بزنید.
تعیینِ سطح


برای ثبتِ‌نام در کلاس‌های آمادگی برای آزمون ورودیِ انرژی اتمی نیز روی دکمهٔ کلاسِ آمادگیِ آزمون بزنید.
کلاسِ آمادگیِ آزمون