آزمون‌های آزمایشی (شبیه‌سازهای) انستیتو ریاضیات سیستان برای آمادگی در آزمون‌های ورودیِ مدارس دوره‌دوم انرژی‌اتمی و سایر مدارس خاص طراحی شده‌اند؛

  • این آزمون‌های آزمایشی برای تمام واحدهای مدارس انرژی‌اتمی مناسب‌اند؛ زیرا از سال ۱۴۰۲ آزمون‌های ورودیِ این مدارس به صورت یک‌پارچه برگزار می‌شوند. فرقی نمی‌کند شما در کاشان باشید یا تهران، در واحد دختران باشید یا پسران، بخواهید در آزمونِ رشتهٔ تجربی شرکت کنید یا آزمونِ رشتهٔ ریاضی-فیزیک، این شبیه‌سازها شما را برای آزمون آماده خواهند کرد. 

  • محتوای این شبیه‌سازها دقیقاً منطبق بر آزمون‌های سال‌های گذشته است و می‌تواند شما را برای آزمون‌ِ ورودی آماده کند. پرسش‌های این آزمون‌های آزمایشی بر اساس شناخت ما از آزمون‌های ورودی انرژی‌اتمی تألیف شده‌اند. طراحانِ آزمون‌های شبیه‌سازِ سیستان همگی از مدرسین و طراحان و مصححین آزمون‌های مدارس انرژی اتمی‌اند. 

  • سؤالاتِ این شبیه‌سازها فقط سؤالاتِ درس‌های فیزیک و ریاضی‌اند. علت این است که در صورتی که شما متقاضی شرکت در آزمون ورودی رشته‌ٔ ریاضی‌فیزیک باشید، آزمون شما فقط از همین دو درس خواهد بود (۳۵ مسئلهٔ ریاضی و ۲۰ مسئلهٔ فیزیک). اگر هم متقاضی شرکت در آزمون ورودی رشتهٔ تجربی مدرسهٔ انرژی‌اتمی باشید، آزمون شما از درس‌های ریاضی (۳۰ مسئله) و فیزیک (۲۰ مسئله) و شیمی (۱۵ مسئله) و زیست‌شناسی (۱۰ مسئله) خواهد بود که اگر در همین آزمون هم در درس‌های ریاضی و فیزیک خوب عمل کنید، قبولی شما تضمین شده است. به علاوه آزمون ورودی مرحله دوم متوسطه دوم انرژی اتمی در هر دورشتهٔ تجربی و ریاضی‌فیزیک، فقط از دروس ریاضی و فیزیک است.

  • آزمون‌های ورودیِ مدارسِ انرژی‌اتمی معمولاً در دو مرحلهٔ چندگزینه‌ای و تشریحی (پس از قبولی در مرحلهٔ اول) برگزار می‌شوند. اگر در مرحلهٔ اول آزمون ورودی پذیرفته شدید، از آزمون آزمایشی مرحله دوم انستیتو ریاضیات سیستان استفاده کنید تا برای این آزمون هم آماده شوید. پرسش‌های شبیه‌ساز مرحله دوم سیستان نیز توسط مدرسین و طراحان آزمون ورودی انرژی‌اتمی آماده و تصحیح خواهد شد.

زمان‌بندیِ شبیه‌سازها

شماره تاریخِ آزمون  ظرفیت هزینه نوع آزمون توضیحات
۱ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  تکمیل -  چندگزینه‌ای فقط ریاضی 
*۲ ۱۷ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ محدود  ۱۸۹ هزار تومان  چندگزینه‌ای ۳5 مسئلهٔ ریاضی - ۲۰ مسئلهٔ فیزیک 
* *۳ قبل از مرحله دوم  محدود  -تشریحی   تصحیح و بازخورد بر اساس استاندارد انرژی‌اتمی 

در هنگام انتقال به درگاه، ۱۰درصد به قیمت‌ها افزوده می‌شود. 

برای اطلاعات بیشتر یا کسب راهنمایی، تماس بگیرید. 09102241497 

در حال حاضر فقط امکان ثبت‌نام و شرکت در شبیه‌ساز ۲ وجود دارد (شبیه‌ساز ۱ تکمیل شده است و شبیه‌ساز ۳ بعد از اعلام نام پذیرفته‌شدگان مرحله اول خواهد بود.) برای ثبت‌نام در شبیه‌ساز ۲ دکمهٔ زیر را بزنید تا به درگاه امن پرداخت منتقل شوید. اگر نتوانستید یا نخواستید از درگاه پرداخت کنید، با شمارهٔ ۰۹۱۰۲۲۴۱۴۹۷ تماس بگیرید. 

ثبت‌نام در شبیه‌ساز ۲

* مجموعه سؤالات آزمون‌ورودیِ سال قبل (شامل همهٔ درس‌های آزمون) به کسانی که در شبیه‌ساز ۲ شرکت کنند، به عنوان هدیه تقدیم خواهد شد.