برای شرکت در تعیین سطح لازم است با حسابِ کاربری وارد شوید. 

ایجاد حساب کاربری

ورود به تعیین سطح

توضیحات

بهترین راهِ برای آماده شدن برای آزمونِ ورودیِ مدرسهٔ انرژی اتمی و سایر مدارسِ خاص در پایهٔ هفتم، مرورِ سؤالاتِ سال‌های قبل است. همچنین استفاده از منابع غنی و کلاس‌های معتبرِ آمادگی برای آزمون که در تهران فقط انستیتو ریاضیاتِ سیستان به شکلِ اصولی و مبتنی بر موادِ آزمون آن‌ها را برگزار می‌کند. آزمونی که در این صفحه هست، درواقع نوعی آزمونِ تعیینِ سطح است. همهٔ سؤالاتِ آن در سال‌های گذشته در آزمون انرژی اتمی آمده‌اند. سطحِ سؤالات، متنوع انتخاب شده است تا پاسخگوی همهٔ نیازهای همهٔ شما باشد. اگر در حلِ برخی از سؤالات مشکل دارید با انستیتو در ارتباط باشید تا از کمکِ مدرسینِ با سابقهٔ ما استفاده کنید. این کمک می‌تواند در قالبِ کلاس‌های خصوصی یا عمومی یا مشاوره‌های تلفنی یا آنلاینِ اینترنتی باشد.  


شمارهٔ پیامک و تلگرام و واتسپ                                         ۰۹۱۰۲۲۴۱۴۹۷


همچنین می‌توانید برای دریافتِ آزمون‌ها یا منابعِ آموزشیِ بیشتر به سایت یا کتابخانهٔ ریاضیِ انستیتو سر بزنید و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. در این کتابخانه سؤالاتِ این جزوه و بسیاری سؤالاتِ دیگر با راهنمایی و راهِ‌حل در اختیار شما قرار گرفته است که در ایران بی‌سابقه است. این پلتفرم با بهره بردن از هوشِ مصنوعی بر اساسِ تکنولوژی‌های روزِ دنیا آماده شده است که در کشورهای پیشرو از آن استفاده می‌شود. این شکلِ استفاده از این پلتفرم در ایران بی‌سابقه است و انستیتو ریاضیاتِ سیستان با این امید از این روشِ مدرن استفاده می‌کند که بتواند گامی در باکیفیت شدنِ آموزشِ ریاضی در ایران بردارد. 

برای دیدنِ سایر منابعِ آموزشی که شما را برای آزمون ورودیِ انرژی اتمی آماده می‌کنند، روی دکمهٔ زیر بزنید.

منابعِ آموزشی


وب‌سایتِ انستیتو

Sistan.org

کتابخانهٔ ریاضیِ انستیتو 

sistaninstitute.com

کانالِ تلگرامیِ پایهٔ ششم

t.me/RIAZIMADRESEH

امتیازهای آزمون

این آزمون ۲۵ سؤال دارد. ۶ سؤالِ ۳ امتیازی، ۹ سؤالِ ۴ امتیازی، ۶ سؤالِ ۵ امتیازی و ۴ سؤالِ ۶ امتیازی. یعنی در مجموع ۱۰۸ امتیاز. سؤالاتِ چندگزینه‌ایِ این آزمون نمرهٔ منفی دارند و به ازای هر پاسخِ  غلط (فرق نمی‌کند در کدام بخش باشد)، یک نمرهٔ منفی خواهید گرفت. در سؤالاتِ پاسخ کوتاه، فقط باید یک عدد (به رقم و نه با حروف) در کادرِ خالی رنگ وارد کنید. زمانِ استاندارد این آزمون ۱۲۰ دقیقه است. پس از اینکه از پاسخ‌های خود مطمئن شدید روی اتمامِ کار... و بعد روی ثبتِ همهٔ پاسخ‌ها و پایان بزنید. بعد از پایانِ ۱۲۰ دقیقه، ۱۵ دقیقه فرصت برای ثبتِ نهاییِ پاسخ‌هایتان خواهید داشت. البته هر چندبار که بخواهید می‌توانید در این آزمون شرکت کنید.  


- امتیازِ ۴۰ و کمتر از ۴۰: نیازمندِ آموزش * 

- امتیاز بین ۴۰ و ۷۰: قابلِ قبول 

- امتیاز از ۷۰ تا ۹۰: خوب

- امتیاز از ۹۱ تا ۱۰۸: خیلی خوب  **


* توصیه می‌کنیم اگر امتیازتان در این آزمون کمتر از ۴۰ شد، حتماً با انستیتو تماس بگیرید تا با مشاورین و مدرسانِ انستیتو مشورت کنید.

** اگر در شرایط واقعی در چنین آزمونی از ۹۱ تا ۱۰۸ امتیاز  بگیرید بسیار محتمل است که در آزمونِ ورودیِ مدارس خوب قبول شوید. 


برای دریافتِ منابعِ آموزشیِ بیشتر با انستیتو ریاضیاتِ سیستان در ارتباط باشید. به ویژه اگر می‌خواهید در آزمون‌های میان‌پایهٔ این مدارس شرکت کنید.

شمارهٔ پیامک و تلگرام و واتسپ                                                               

۰۹۱۰۲۲۴۱۴۹۷

کانالِ تلگرامیِ پایهٔ ششم                                  

t.me/RIAZIMADRESEH

 می‌توانید با ورود به کتاب‌خانهٔ ریاضیِ انستیتو و انتخابِ کاتِ ۶ و ایجادِ یک حسابِ کاربری، این آزمون و ده‌ها آزمونِ دیگر را بدهید و امتیازِ خود را در همان لحظه دریافت کنید.                                             

کتابخانهٔ ریاضیِ انستیتو 

sistaninstitute.com