با ورود و ثبتِ‌نام در کتابخانهٔ ریاضیِ سیستان و خرید محصولات، شما قوانین و مقررات و سیاست‌های حریم شخصی و آموزشی و قوانین عمومی و کپی رایت انستیتو ریاضیات سیستان را می‌پذیرید. بدیهی است انستیتو ریاضیات سیستان در صورت مشاهدهٔ هرگونه مورد نقض از سوی کاربران که مخل قوانین سیستان یا قوانین رسمی و عرفی کشور باشد، می‌تواند به صورت یک‌طرفه و بدون اطلاع فرد نقض‌کننده، حساب کاربریِ او را مسدود کند. انستیتو ریاضیات سیستان در صورت لزوم می‌تواند به قوانین و مقرراتِ موجود در این صفحه افزوده یا از آن بکاهد و تداومِ استفادهٔ شما از سایت، به معنای پذیرفتن قوانینِ جدید است. 


دسترسی‌های کاربر


  • تمامی کتاب‌های تعاملی که در این سایت عرضه می‌شوند، الکترونیکی‌اند و فقط در بستر همین سامانه ارائه می‌شوند. بنابراین هیچ گونه کتاب چاپی یا پی‌دی‌اف یا  فایل در هر قالب دیگری برای مشتری ارسال نخواهد شد. 
  • بخش قابل توجهی از محتوای کتاب‌ها نیاز به اتصال آنلاین دارند و انستیتو ریاضیات سیستان در قبال کندیِ سرعت و قطعی‌های اینترنت از طرف کاربر یا محدودیت‌های اعمال شده از طرف دولت‌های داخلی یا خارجی یا عوامل طبیعی، مسئولیتی را نمی‌پذیرد.
  • کتاب‌های تعاملی به مدت ۳۶۵ روز برای هر کس که آن‌ها را خریده باشد در دسترس‌اند و در صورتی که کسی تمایل به تمدید این مدت داشته باشد باید با انستیتو تماس بگیرد. 
  • همواره بخشی از محتوای کتاب‌های تعاملی فقط برای کسانی در دسترس‌ است که بخش‌های مشخص شده در کتاب را انجام داده باشند. این رویکرد، بخشی از  گیمیفیکیشن در روش‌های آموزشِ ریاضی انستیتو ریاضیات سیستان است و اگر کاربری کتابی را خریده است به این معنا است که این موضوع را پذیرفته است.
  • آزمون‌های آزمایشی (شبیه‌سازها) فقط در روزی که از پیش اعلام شده‌اند در دسترس‌اند و پس از آن فقط امکان دانلود پی دی‌افِ سؤالات وجود دارد. 


سیاست‌های آموزشی


  • انستیتو ریاضیات سیستان به دلیل سیاست‌های تربیتی و آموزشی‌ای که دارد، تا جای ممکن از مقایسهٔ نتایج دانش‌آموزان با یکدیگر، رتبه‌بندیِ آن‌ها، اعلام نام نفرات برترِ آزمون‌های آزمایشی و انتشار نام یا تصویر دانش‌آموزانی که با استفاده از خدمات سیستان در آزمون‌ها و مسابقاتِ ملی یا بین‌المللی درخشیده‌اند، اجتناب خواهد کرد.  


مسئولیت‌های سیستان 


  • در بخش‌های مختلفِ کات‌ها یا آزمون‌های آزمایشی یا سایر محصولاتِ این کتابخانه‌ٔ ریاضی، تالارهای گفت‌و‌گو وجود دارند که برای تبادلِ نظرِ دانش‌آموزانی طراحی شده‌اند که آن محصول خاص را تهیه کرده‌اند. رعایت مقررات عمومیِ انستیتو ریاضیات سیستان، شئوناتِ اخلاقی و قوانینِ عرفی و رسمیِ ایران در پیام‌ها و گفت‌و‌گوهای درون این تالارها الزامی است و در صورت مشاهدهٔ مواردِ خلاف، انستیتو ریاضیاتِ سیستان خود را مختار و حتی موظف به حذف این پیام‌ها، و در مواردِ حاد، حذف حساب کاربریِ نقض‌کنندهٔ این قوانین می‌داند. 
  • انستیتو ریاضیات سیستان فقط نظارتی کلی بر محتوای علمی و آموزشیِ پیام‌های درون تالارهای گفت‌و‌گو دارد و نمایشِ پیام‌های ثبت‌شده در تالارها لزوماً به معنای تأیید محتوای آن‌ها از طرفِ سیستان نیست. 
  • ممکن است برخی محصولات این کتابخانهٔ ریاضی، گواهیِ حضور و گذراندن دوره یا آزمون داشته باشند. صدورِ این گواهی‌ها به معنای اعتبار آن‌ها در خارج از مجموعهٔ انستیتو نیست. انستیتو ریاضیات سیستان در حال حاضر مستقل از مدارس و مؤسسات و نهادهای خصوصی و دولتی فعالیت می‌کند و خود را موظف به ارائهٔ توصیه‌نامه‌ای برای کاربران نمی‌داند.
  • انستیتو ریاضیات سیستان هیچ تضمینی برای قبولی یا موفقیتِ کاربر در آزمون‌ها و مسابقات و سنجش‌ها نمی‌دهد و مسئولیتِ حقوقی بابتِ یادگیریِ کاربر ندارد. 
  • حسابِ کاربری و محتوای رایگان یا خریداری‌شده توسط کاربران، تا زمانِ ادامه داشتنِ فعالیت‌های انستیتو ریاضیات سیستان در دسترس خواهند بود و بدیهی است در صورت تصمیم به عدم ادامهٔ فعالیت، انستیتو تعهدی نسبت به این مورد نخواهد داشت. 


پرداخت وجه و قیمت‌ها


  • پس از پرداخت وجهِ هر یک از محصولاتِ سیستان (از جمله کتاب و آزمون و بازی)، خرید قطعی محسوب می‌شود و امکان بازگشت وجه، در هیچ صورتی، وجود ندارد. بنابراین عدم استفادهٔ کاربر از خدماتی که خریده است، موجب حق استرداد مبلغ پرداختی برای او نیست.
  • تمامِ پرداخت‌های شما برای کتاب‌ها یا آزمون‌ها از طریق درگاه امنِ پرداختِ متصل به شتاب انجام می‌گیرد و انستیتو ریاضیات سیستان به اطلاعات حساب بانکیِ کاربران دسترسی ندارد.  در صورت از کار افتادن این شبکه و نیاز به پرداخت ضروری، وجه مورد نظر را فقط به شماره‌ حساب‌های حقوقی که از طریق تماس با شماره تلفن‌های سیستان دریافت کرده‌اید، واریز کنید. 
  • تلاش کرده‌ایم قیمت‌های محصولاتِ سیستان با توجه به کیفیت آن‌ها، و اینکه عموماً مشابه آن‌ها در بازار وجود ندارد، کاملاً منصفانه باشند. به همین سبب به جز در مواردِ خرید و ثبتِ‌نامِ گروهی (ویژهٔ مدارس و مؤسسات آموزشی) یا مناسبت‌های خاص (که از طریق شبکه‌های اجتماعیِ سیستان اعلام می‌شوند)، تخفیفی به محصولات تعلق نمی‌گیرد. خیالتان بابت هزینه‌ای که می‌پردازید آسوده باشد.  


حریم شخصی


  • نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، شهر و نام مدرسهٔ محل تحصیل تنها اطلاعاتی هستند که کابرانی که محصولی را خریده‌اند در اختیار انستیتو ریاضیات سیستان قرار می‌دهند. برای ثبت‌نام و ورود به سایت فقط شماره تلفن و نام کاربری کافی است. انستیتو ریاضیات سیستان این اطلاعات را [با رعایت چهارچوب قانون] در اختیار هیچ شخص یا نهادی قرار نخواهد داد. سایر اطلاعاتی که کاربر از خودش در پروفایل شخصی قرار می‌دهد (علایق، حوزه‌های یادگیری و...) قابل تنظیم است که چه کسانی بتوانند آن‌ها را ببینند و ما در این مورد دخالتی نخواهیم کرد، مگر اینکه اطلاعاتی که در معرض دید دیگران قرار می‌گیرد مخل قوانین عرفی و رسمی کشور باشند.
  • اطلاعات آموزشی کاربران اعم از نمره‌ها و امتیازهای دریافتی و عملکرد آن‌ها در کتاب در اختیار هیچ شخص یا نهادی قرار نخواهند گرفت. در صورتی که انستیتو ریاضیات سیستان بخواهد با اهداف آموزشی از نمونهٔ عملکرد یکی از کاربران در تمرین‌های تشریحی، عکس تهیه کرده و آن را به عنوان نمونهٔ ممتاز، در اختیار سایر کاربران قرار دهد، حتماً با اجازهٔ صاحب آن تصویر خواهد بود و در اختیار تمام کاربران آن محصول قرار خواهد گرفت و در انحصار عده‌ای خاص نخواهد بود. 
  • انستیتو ریاضیات سیستان از کوکی‌ها برای حفظ اطلاعات ورود به سایت استفاده می‌کند.
  • مسئولیت حفاظت از نام کاربری و رمز ورود فقط به عهدهٔ کاربر است و در صورتی که محرز شود با اطلاع یا بدون اطلاعِ کاربر، این مشخصات در اختیار شخص دیگری قرار گرفته است، انستیتو ریاضیات سیستان می‌تواند دسترسیِ این حساب کاربری را معلق کند. 


کپی‌رایت


  • تمام محتوایی که از طریق محصولات انستیتو ریاضیات سیستان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد (خواه رایگان باشند، خواه مستلزم پرداخت هزینه)، بخشی از دارایی معنوی ما محسوب می‌شوند و تمام شیوه‌های استفاده، نشر و فروش آن‌ها در انحصار انستیتو ریاضیات سیستان قرار دارد و هرگونه استفادهٔ تجاری از آن‌ها بدون مجوز کتبی از ما، پیگرد قانونی دارد. این محتوا شامل تمام موارد زیر است:

لوگوتایپ، گرافیک، آرم، فونت‌های انحصاری، نشان‌ها، نام و فهرست محصولات، راهنمایی مسائل، پاسخ مسائل، انیمیشن، ویدیو، آیکونِ دکمه، صداهای ضبط‌شده، موارد قابل دانلود و کپی، متن‌های آموزشی و غیر آموزشی، محتواهای تعاملی، آوترو و اینتروهای ویدیوها، هویت بصری و صوتی، موزیک‌های ساخته‌شده توسط انستیتو ریاضیات سیستان، شخصیت‌های درون کتاب‌ها، تصاویر و صدای شخصیت‌ها، نام شخصیت‌ها و مواردی از این دست.

  • هر حسابِ کاربری و  محتوایی که کاربر هزینهٔ استفاده از آن را پرداخت می کند، فقط برای شخصی است که با شماره موبایل خود حساب کاربری ایجاد کرده یا آن هزینه را پرداخت کرده است، بنابراین هیچ کاربری اجازه ندارد اطلاعاتِ عضویت (اعم از نام کاربری و رمز ورود)‌ خود را در اختیار سایرین قرار دهد. در صورت قطعی شدنِ نقضِ این مورد، انستیتو ریاضیاتِ سیستان حق تعلیق یا حذفِ حساب کاربریِ نقض‌کننده را برای خود محفوظ می‌داند.  


اطلاع‌رسانی، تماس و پشتیبانی


  •  تماس با ما در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۸) امکان‌پذیر است. 
  • خرید، ثبت‌نام، ورود به کتابخانهٔ ریاضیِ انستیتو ریاضیات سیستان و استفاده از کتاب‌ها، ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته میسر است. 
  • حضور در دفتر انستیتو ریاضیات سیستان فقط با هماهنگیِ قبلی از طریق تلفن امکان‌پذیر است. 
  • در صورت مشاهدهٔ هرگونه خرابی (اعم از  وارد نشدن به سایت، کار نکردن راهنمایی یک مسئله یا پخش نشدن یک ویدیو) در روزهای کاری از طریق تلفن با ما تماس بگیرید یا در هر ساعتی از شبانه روز ایمیل ارسال کنید. 
  • انستیتو ریاضیات سیستان برای اطلاع‌رسانیِ برنامه‌ها یا اعلامِ تغییر در برنامه‌ها، از شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیامک به کسانی که شمارهٔ خود را در اختیار انستیتو قرار داده‌اند، استفاده می‌کند. 

اطلاعات تماس: ۰۹۱۰۲۲۴۱۴۱۹۷                          info@sistan.org